פותח עסק? 4 סיבות לייעוץ עסקי בכדי שתפעל תמיד ע”פ חוק

פתיחה של עסק זה לא עניין פשוט ויש הרבה גורמים שצריך להתמודד איתם. איך פונים אל רשויות המיסים? איך יודעים כמה עלינו לשלם ומתי? יש עוד הרבה פרטים אחרים שצריך להיות מודעים אליהם וככל שהעסק גדול ומסועף יותר כך ההתנהלות מורכבת יותר. לכן כדאי לפנות לקבל ייעוץ עסקי, כי מה פתאום שתעשה את זה לבד? במסגרת ייעוץ עסקי הניתן על ידי אנשי מקצוע מובילים כמו עורכי דין, רואי חשבון וכדומה, אפשר ללמוד הרבה ולחסוך לעצמנו טעויות חמורות בעתיד, אז למה אתה מחכה? הניסיון מוכיח שכאשר פונים ליועץ עסקי מלומד ההתנהלות לרוב מוצלחת יותר ואם זה העסק הראשון שלך זה בהחלט משהו ששווה לך לשקול. השילוב של ייעוץ עם עורך דין ועם רואה חשבון זה השילוב הנכון שיעזור לך להימנע מבורות מיותרות כך שזו השקעה משתלמת לכל דבר.

עורך דין שכדאי להתייעץ איתו

עורך דין הוא עוד איש מקצוע שחייב ללוות את העסק שלך כי כולנו יודעים שלעיתים עסקים שונים מעורבים גם בתביעות ובעניינים משפטיים לא פשוטים. עם זאת, האם כל עורכי הדין שעוסקים בתחום הזה יוכלו לתת לך שירות מספיק טוב? התשובה היא כמובן שלילית ולכן חשוב לבדוק לאיזה איש מקצוע אתה פונה. זה לא משנה אם אתה פותח היום בית קפה, מסעדה או שאולי אתה רוצה לנהל כל עסק אחר כי בכל מקרה עורך דין שמגיע עם הרבה ידע וניסיון יוכל לסייע לך. לכן שווה לברר:

  • שעורך הדין מנוסה
  • שהוא מגיע עם ידע
  • שיש אנשים רבים שיוכלו להמליץ עליו

בנוסף לכל אלה, חשוב גם לדעת שאתה פונה לעורך דין שיציע לך זמינות כמה שיותר מלאה כי סביר להניח שייעוץ אחד לא יספיק לך. במהלך הדרך בוודאי יהיו לך לא מעט שאלות וסוגיות שלגביהן תזדקק להבהרות שונות ולכן הזמינות של עורך הדין חשובה.

כמה עולים שירותי ייעוץ וליווי עסקי?

חשוב לדעת שאת הייעוץ העסקי ניתן יהיה לקבל מלא מעט אנשי מקצוע מובילים, בין אם זה רואה חשבון, עורך דין או גורמים אחרים. בנוסף לכך, פעמים רבות נרצה לפנות לייעוץ עסקי כדי לבדוק כיצד נכון לנו לגייס כספים והלוואות או בגלל סיבות אחרות. אין ספק שכל הייעוצים הללו עולים כסף אך פעמים רבות הם משמשים סוג של “שכר לימוד” ולכן לא כדאי יהיה לוותר עליהם. מה שכן, זה גם לא אומר, כמובן, שאתה צריך להסכים לשלם סכומים מופקעים על ייעוצים כאלה. ייעוץ עסקי לא צריך לעלות יותר מידי אך יש הבדל בין היועצים השונים והתעריפים שלהם. לכן, רגע לפני שאתה מתחייב בפני מישהו עדיף יהיה להשוות מחירים.

UA-93482103-1