מימון לעסקים קטנים

מימון לעסקים קטנים- מורה נבוכים

בכל מה שקשור למימון עסקים קטנים, הלוואות לעסקים קטנים, ישנה בשנים האחרונות איזו שהיא נקודת מפנה. הבנקים וקרנות המימון למיניהם, החלו לראות חשיבות עסקית, לקליטה וטיפול במגזר של העסקים הקטנים והבינוניים.  למרות כל זאת, השינוי בבנקים הגדולים, ארך זמן רב יותר  בזמנו וכן, ולווה בחששות גדולים כגון אישור אשראי גבייה מבעלי עסקים שלא הצליחו וקרסו, מה שגרם לבנקים לצאת מקרן בערבות המדינה, מי שנשאר שחקן יחד בזירה, היה בנק אוצר החייל.

עט וגרף של עסק

כאשר הייתה נפילה של עסקים קטנים בשנת 1998, מסתבר בדיעבד, כי הטעות הייתה מכך שלא היו מספיק אנשי מקצוע מיומנים במחלקות האשראי של הבנקים וההחלטות שלהם היו שגויות. בשנת 2004, הבנקים הבינו, כי עסקים הקטנים, היוו מנוע לצמיחה והם נכנסו לענף שלא היה קיים אז, במרכז הפעילות העסקית שלהם. זהו ענף שיש בו הרבה אשראי מה שגרם לפיזור סיכונים. היום יש מספר רב של קרנות מימון לעסקים קטנים ובינוניים ובהשוואה למצב שהיה לפני שני עשורים, הבנקים היום נמצאים במקום אחר לחלוטין ממה שהם נמצאו קודם לכן.

בדיקת מימון מקרנות מימון ובנקים

אם תבררו לגבי מימון לעסקים קטנים, תוכלו למצוא כי ישנם קריטריונים ובירוקרטיה לא מעטה, כלומר מה הסכום שניתן למצוא למימון, מה הגובה המינימלי שמעניקות קרנות המימון והבנקים?, מה התנאים המשתלמים יותר ועוד. כדאי לברר היטב, אם בעצמכם או אם באמצעות יועץ עסקי מוסמך המבין היטב בכל הקשור לפיננסים, מה הדרך והתנאים הטובים ביותר להשגת מימון זה.

מימון לעסקים קטנים- באמצעות יועץ עסקי מוסמך

אדם שפתח עסק או אחד שיש לו עסק ונקלע לקשיים, כגון חוסר מזומנים, חוב, אשראי, יוכל לבקש מהבנקים, אך אם יבצע זאת באמצעות יועץ עסקי מוסמך, הוא ייצא נשכר, היות וליועצים העסקיים, יש את ידע והקשרים הנכונים להשיג לבעלי עסקים את מימון לעסקים קטנים בתנאים הכי אטרקטיביים. יש בחור יועץ עסקי שיש לו שנים של ניסיון בתחום, כמו מר שמעון שמונר, אשר עוסק במקצוע כבר משנת 2000, כשאר סיים את לימודיו בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. מר שמונר, יוכל למצוא לכם מימון באמצעות קרנות המדינה,   מהקרן לעסקים הקטנים, מהאגודה הישראלית להלוואה ללא ריבית, בנק הפועלים לעסקים, הלוואה לעסקים באמצעות קרנות לעולים חדשים ועוד.

שמעון שמונר, מביא עמו ידע רב , כגון יעוץ בהקמת עסקים קטנים ובינוניים, ליווי בשלושת החודשים הראשונים לעסק,, בדיקת כדאיות כלכלית, תחזיות של דוח רווח והפסד, בניית תכנית עסקית על פי מהות וגודל העסק, תמחור נכון של שירותים ומוצרים, התנהלות מול הבנקים ועוד. שמעון שמונר, הינו יועץ עסקי מורשה, מטעם המשרד למסחר ותעשייה והוא נבחר בשנת 2015 ליועץ מצטיין מטעם המשרד לעלייה ולקליטה.

קרנות סיוע לעסקים קטנים ובינוניים

אנו נסייע בהשגת הלוואות מקרנות המימון המועדפות, הן ציבוריות וממשלתיות.
להלן רשימת קרנות המציעות הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים:

1. האגודה הישראלית להלוואות

2. קרן תקציבית לעולים ותושבים חוזרים של משרד לקליטת העלייה

3. קרן ממונפת לעולים ותושבים חוזרים של משרד לקליטת העלייה

4.  קרן תמיכה ביזמות עסקית של הסוכנות היהודית לארץ ישראל

5. הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבויות המדינה

6.קרן לעסקים קטנים של בנק הפועלים

7. קרן קורת לעסקים זעירים

8.  קרן “נתן” לעסקים קטנים

 

 

ליצירת קשר השאירו פרטים:

UA-93482103-1